Πώς να αλλάξετε την προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης του Microsoft Office στα Windows 10

Η αποθήκευση αρχείων στο Microsoft Office είναι μια αρκετά ανώδυνη διαδικασία, αλλά μπορείτε να το κάνετε ακόμη πιο γρήγορο αλλάζοντας την προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης στον φάκελο που προτιμάτε. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε στα Windows 10.

Πώς να αλλάξετε την προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης του Microsoft Office στα Windows 10

Όταν αποθηκεύετε ένα νέο έγγραφο για πρώτη φορά στο Office 365 ή στο Office 2019, το Office ρωτά πού θέλετε να το αποθηκεύσετε. Από προεπιλογή, το Office προτείνει να αποθηκεύετε έγγραφα στο Microsoft OneDrive online. Δεν χρειάζεται να αλλάζετε χειροκίνητα την τοποθεσία κάθε φορά που θέλετε να αποθηκεύσετε ένα αρχείο στον υπολογιστή σας. Ευτυχώς, μπορείτε να ορίσετε μια προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης.

Αποθήκευση-ως_1

Αρχικά, ανοίξτε μια εφαρμογή του Office και κάντε κλικ στην καρτέλα Αρχείο και στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Επιλογές που βρίσκεται στο κάτω μέρος του αριστερού παραθύρου.

Αρχείο_Επιλογές_1


Θα εμφανιστεί το παράθυρο Επιλογές του Word. Κάντε κλικ στην καρτέλα Αποθήκευση στο αριστερό παράθυρο. Στην ενότητα Αποθήκευση εγγράφων, επιλέξτε το πλαίσιο δίπλα στο στοιχείο Αποθήκευση στον υπολογιστή από προεπιλογή. Τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί Ok στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου για να εφαρμόσετε την αλλαγή.

Τώρα, την επόμενη φορά που θα αποθηκεύσετε ένα αρχείο του Office, ο υπολογιστής σας θα είναι η προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης. Από προεπιλογή, το Office θα χρησιμοποιεί το φάκελο Έγγραφα (Documents) για να αποθηκεύετε αρχεία στον υπολογιστή σας. Αλλά εάν θέλετε μπορείτε να επιλέξετε έναν δικό σας φάκελο στον υπολογιστή σας.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει και αυτό: Πώς να σταματήσετε το Microsoft Word να υπογραμμίζει τις λέξεις με υποδιαστολές

Πώς να αλλάξετε τον προεπιλεγμένο φάκελο για τα αποθηκευμένα αρχεία

Εάν αποθηκεύετε σε έναν συγκεκριμένο φάκελο αρκετά συχνά, η αλλαγή της προεπιλεγμένης θέσης αποθήκευσης σε αυτόν τον φάκελο μπορεί να σας εξοικονομήσει λίγο χρόνο. Σε μια εφαρμογή του Office, ανοίξτε το παράθυρο Επιλογές κάνοντας κλικ στο Αρχείο. Κάντε κλικ στην καρτέλα Αποθήκευση στο παράθυρο Επιλογές. Στην ενότητα Αποθήκευση θα δείτε την επιλογή Προεπιλεγμένη θέση τοπικού Αρχείου. Κάντε κλικ στο κουμπί Αναζήτηση δίπλα σε αυτό το πλαίσιο.

Θα δείτε ένα παράθυρο προγράμματος περιήγησης αρχείων. Μεταβείτε στην τοποθεσία που θέλετε να ορίσετε ως προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου.

Κοινοποιήστε
  • 4
    Shares